Regulamin
§ 1 Wprowadzenie
- Serwis świadczy usługi napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych urządzeń Xiaomi.
- Naprawy gwarancyjne świadczone są dla produktów zakupionych u sprzedawców mających podpisaną umowę z serwisem
- Naprawy gwarancyjne świadczonepo okazaniu potwierdzenia zakupu oraz karty gwarancyjnej produktu wydanej przez sprzedawcę.
- Sprzedawca może ustalic dodatkowe waruki świadczenia usług gwarancyjnych.
- Sprzedawca odpowiada wobec Kupującego za niezgodność zakupionego Towaru z Umową w zakresie określonym ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)
§ 2 Działalność Serwisu
- Serwis prowadzony jest wysyłkowo w oparciu o serwis centralny.
- Serwis czynny jest od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 – 18.00 oraz w soboty w godz. 10.00-14.00.
- Sprzęt przekazywany do naprawy w innych punktach handlowych za każdym razem wysyłany jest do Serwisu Centralnego.
§ 3 Zlecenie naprawy
- Przekazanie sprzętu do naprawy oznacza zaakceptowanie niniejszego „Regulaminu” oraz „Cennika Usług Serwisowych”, na podstawie których Serwis świadczymy usługi naprawy.
- Potwierdzeniem przyjęcia sprzętu do Serwisu jest wydanie „Potwierdzenia odbioru towaru przez kuriera”.
- Przekazując urządzenie do naprawy Klient zostaje poinformowany o przybliżonych kosztach wykonania naprawy. W przypadku nie określenia przyczyny usterki przez Klienta, zostanie on poinformowany o jej zlokalizowaniu i ewentualnych kosztach jej naprawy.
- Zastrzegamy sobie prawo odmowy wykonania naprawy, jeżeli zakres naprawy może stanowić potencjalne zagrożenie podczas dalszej eksploatacji narzędzia lub w przypadku gdy znaczne zużycie elementów współpracujących może spowodować uszkodzenie wymienionej części.
§ 4 Wykonanie naprawy
- Standardowy czas naprawy wynosi 7 dni roboczych i liczony jest od dnia akceptacji kosztorysu zlecenia. Kosztorys jest przedstawiany Zlecającemu do akceptacji w momencie zdania sprzętu lub w terminie do 3 dni roboczych od przyjęcia Zlecenia. Klient ma 7 dni na akceptację naprawy po otrzymaniu jej Kosztorysu. Upłynięcie tego terminu rozumiane jest jako rezygnacja z naprawy. W przypadki konieczności zakupu części zamiennych od firm trzecich termin ten może ulec wydłużeniu, o czym Klient jest informowany celem akceptacji wydłużonego terminu naprawy lub złożenia rezygnacji z niej.
- W przypadku rezygnacji z naprawy Klient może zostać obciążony kosztami testowania w wysokości zgodnej z cennikiem obowiązującym w dniu przyjęcia sprzętu do naprawy oraz kosztami przesyłki.
- Serwis nie ponosi odpowiedzialności za dane pozostawione w pamięci urządzenia, a utracone w wyniku naprawy.
§ 5 Gwarancja naprawy pogwarancyjnej
- Na wykonaną naprawę oraz wymienione części i podzespoły, Klient otrzymuje trzymiesięczną gwarancję, pod warunkiem prawidłowego eksploatowania urządzenia i stosowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu lub zakupionych przez serwis.
§ 7 Postanowienia końcowe
- Wszelkie odstępstwa od niniejszego Regulaminu wymagają formy pisemnej (np. na formularzu przyjęcia sprzętu) oraz muszą zostać zaopatrzone w czytelne podpisy obu stron pod rygorem nieważności. Regulamin obowiązuje od dnia 11 marca 2016 roku i jest integralną częścią Cennika Usług Serwisowych